Cosa aghju bisognu di sapè prima di urdinà una scatula in linea

Cosa aghju bisognu di sapè prima di urdinà una scatula in linea

Ordine di scatuli in linea pò esse una opzione còmoda è costu-efficace per l'individui è l'imprese.Tuttavia, ci sò uni pochi di cose chì duvete tene in mente prima di fà un ordine per assicurà chì avete e scatuli adattati per i vostri bisogni:

  1. Tipu di scatula è dimensione:Assicuratevi di sapè quale tipu è dimensione di scatula avete bisognu prima di fà un ordine.Cunsiderate e dimensioni è u pesu di l'articuli chì avete da imballà, è ancu qualsiasi esigenza speciale cum'è scatuli di doppia parete o rinfurzati.
  2. Materiale è qualità: Verificate u materiale è a qualità di e scatuli per assicurà chì sò adattati per i vostri bisogni.Cunsiderate fatturi cum'è a durabilità, a forza è a resistenza à l'umidità è altri fatturi ambientali.
  3. Prezzi è quantità:Comparate i prezzi è e quantità di scatuli da diversi fornitori per truvà u megliu affare.Tenite in mente chì quantità più grande ponu esse dispunibili à i prezzi più bassi, ma duvete ancu cunsiderà u spaziu di almacenamentu è l'altri logistichi implicati in l'ordine di quantità più grande.
  4. Spedizione è consegna:Verificate l'opzioni di spedizione è di spedizione, cumprese i tempi di consegna stimati è qualsiasi tarifi o restrizioni supplementari.Assicuratevi di avè un indirizzu di spedizione affidabile è esse preparatu per seguità u vostru ordine una volta chì hè statu speditu.
  5. Critiche di i clienti è reputazione:Leghjite e recensioni di i clienti è verificate a reputazione di u fornitore per assicurà chì anu una bona storia di qualità è serviziu di u cliente.Cercate recensioni chì specificamente a qualità è a durabilità di e scatuli.
  6. Tempu di turnaround

    Hè assai impurtante di menziunà a scadenza quandu avete bisognu di scatuli di imballaggio persunalizati.

    A maiò parte di l'imprese di stampa piglianu da 3 à 5 ghjorni d'affari per a stampa di scatula è da 3 à 4 ghjorni d'affari per u trasportu.

    Hè megliu dà à l'impresa di stampa più tempu per ùn compromette micca a qualità di e scatuli, solu perchè avete bisognu prima.

    Se ne avete bisognu urgente, ponu offre ancu servizii di spedizione veloci, ma vi costarà più.

 

Tenendu questi fattori in mente, pudete assicurà chì uttene e scatuli ghjusti à u prezzu ghjustu da un fornitore affidabile.


Tempu di post: 01-06-2023