L'imballaggio SIUMAI hè onoratu di annunzià chì participà à a prossima Mostra Internaziunale di l'Industria di Cuscinetti in Cina!

L'imballaggio SIUMAI hè onoratu di annunzià chì participà à a prossima Mostra Internaziunale di l'Industria di Cuscinetti in Cina!

L'imballaggio SIUMAI hè entusiasmu d'annunzià a nostra participazione à a prossima Mostra di cuscinettiMar 07-10 2023 à Esposizione Naziunale è Cunvenzione Centru (Shanghai).Cum'è un fornitore di punta di scatole di imballaggio di cuscinetti di alta qualità, aspittemu di mostrà i nostri ultimi prudutti è di cunnette cù i prufessiunali di l'industria.

I visitatori di u nostru stand anu l'uppurtunità di sapè più nantu à e nostre soluzioni innovative di imballaggio di cuscinetti.

未标题-1

L'imballaggio SIUMAI hè entusiasmu d'annunzià a nostra participazione à a prossima Esposizione di cuscinetti u 07-10 di marzu 2023 à u Centru Naziunale di Esposizione è Cunvenzione (Shanghai). Cum'è un fornitore leader di scatole di imballaggio di cuscinetti di alta qualità, aspittemu di mostrà i nostri ultimi prudutti è cunnessione cù i prufessiunali di l'industria.

 

I visitatori di u nostru stand anu l'uppurtunità di sapè più nantu à e nostre soluzioni innovative di imballaggio di cuscinetti.

 

A China International Bearing Industry Exhibition (riferita cum'è "Bearing Expo" in breve) hè una di e mostre più grande è influenti in l'industria di i cuscinetti in u mondu.Hè tenutu ogni dui anni in a cità di Shanghai, Cina, è attrae espositori è visitatori di tuttu u mondu.

 

L'Expo Bearing hè urganizata da a China Bearing Industry Association (CBIA) è hè sustinutu da diverse altre urganisazioni è organi di guvernu.A mostra presenta una visualizazione cumpleta di cuscinetti è prudutti, tecnulugia è servizii cunnessi in tutta a catena industriale, cumpresi cuscinetti, materiali di cuscinetti, equipaghji di trasfurmazioni, lubrificazione, teste, scatuli di imballaggio è mantenimentu.

 

À u Bearing Expo, i visitatori ponu scopre l'ultime tendenze è tecnulugia in l'industria di cuscinetti, scambià idee cù esperti è prufessiunali di l'industria, è stabilisce novi relazioni cummerciale cù espositori di diversi paesi è regioni.

 

In più di a mostra, u Bearing Expo presenta ancu diversi fori di l'industria, seminarii è cunferenze tecniche, induve i assistenti ponu amparà nantu à l'ultimi sviluppi è tendenze di l'industria, sparte e migliori pratiche, è discute sfide è opportunità chì affruntà l'industria.

 

In generale, a China International Bearing Industry Exhibition hè un avvenimentu impurtante per l'industria di cuscinetti in u mondu sanu, chì furnisce una piattaforma per i prufessiunali di l'industria per cunnetta, cullaburazione è avanzà l'industria.

 

Ùn pudemu micca aspittà di vedevi à l'Exhibition Bearing!Stay tuned for more updates and information about what you can expect from SIUMAI packaging at the event.

 

U stand serà situatu in Hall 3H, stand numero 3HB046.Un cordiale benvenutu à tutti per vene à visità!

Email: admin@siumaipackaging.com


Tempu di Postu: Feb-24-2023