Misure a prova di umidità per scatuli ondulati in tempu umitu

Misure a prova di umidità per scatuli ondulati in tempu umitu

A scatula ondulata hè unu di i prudutti di imballaggio più utilizati.In più di prutezzione di e merchenzie, di facilità u almacenamentu è u trasportu, ghjoca ancu un rolu in a bellezza è a prumuzione di e merchenzie.

Tuttavia, i cumpunenti principali di scatuli ondulati sò a cellulosa, l'emicellulosa, a lignina, etc., chì significa chì hà una forte hydrophilicity è una alta capacità d'assorbimentu di umidità.

雨季

In a staghjoni di piovosa, quandu l'umidità relativa in l'aria hè troppu alta, i scatuli ondulati pruduciuti si sentenu assai suave.A forza di compressione di scatuli ondulati umidi calarà significativamente.Quandu l'umidità hè vicinu à u 100%, i scatuli corrugati ancu colapsanu.

 

Induveremu in una stagione di pioggia cuntinuu è umida da Maghju à Aostu, è l'umidità (umidità relativa) in l'aria serà basu più altu di 65%.Quandu l'umidità in l'aria hè più altu di 65%, quasi tutte l'industrii di cartuni in u paese sò affruntati cù cartone.Prublemu mozzu.Allora, cumu duvemu cuntrullà l'umidità di scatuli di cartuni?

瓦楞堆放1

 

U metudu di migliuramentu per prevene u cartone da esse bagnatu

1. Hè ricumandemu per rimpiazzà a carta corrugata cù un altu pesu di grammu è una forza alta.A più strati di scatuli ondulati, megliu a resistenza di l'umidità.Per esempiu, i scatuli ondulati di 7 strati anu megliu resistenza à l'umidità è resistenza à a compressione cà i scatuli ondulati di 5 strati è trè strati.Puderà riduce o riduce u fenomenu di re-umidità è ammollimentu di cartone ondulatu o cartone.

2. Quandu stacking dopu a pruduzzione, hè cunsigliatu di utilizà pads di lignu o di umidità, chì ponu rimpiazzà cartuni o cartoni per assorbe una certa umidità di terra, è a dimensione hè appruvata per i cartoni di cartone.

3. Quandu stacking, hè cunsigliatu di utilizà un centru cavu circundante per stacking, è l'altezza di stacking ùn deve esse troppu altu.Mantene a circulazione di l'aire in u mità è dissipate u calore in u tempu.

4. Se l'umidità hè troppu grande, hè cunsigliatu di utilizà un fan di scarico per caccià l'umidità in u cartone o cartone.L'equipaggiu di deumidificazione hè statu aghjuntu à i magazzini è l'attellu di operazione.U deumidificatore pò cuntrullà direttamente è continuamente l'umidità ambientale per un bellu pezzu, chì hè essenziale in u almacenamentu à prova di umidità.Pò travaglià in modu efficace in u clima umitu, u tempu umitu è ​​a prutezzione di l'umidità di ogni ghjornu, è u costu hè più bassu di quellu di l'aria condizionata.Pò esse ancu cumminatu cù u sistema di l'aire frescu, è u sistema di deumidificazione di l'aire frescu pò cumminà a ventilazione è a deumidificazione in una sola.

5. L'ambiente di almacenamentu deve esse ventilatu è ventilatu.À u listessu tempu, u pruduttu pò esse prutettu da a capa esterna di a film di imballaggio, chì pò riduce o isolà a ricuperazione di l'umidità causata da l'ambiente.

 


Tempu di post: May-04-2022