Tendenze di imballaggio di l'accessori per u telefuninu è l'accessori per u telefuninu

Tendenze di imballaggio di l'accessori per u telefuninu è l'accessori per u telefuninu

Cù l'avventu di l'era di l'Internet, i telefunini sò diventati una parte indispensabile di a vita di e persone, è parechji industrii derivati ​​sò ancu nati in l'industria di u telefuninu.U rimpiazzamentu rapidu è a vendita di i telefoni intelligenti anu fattu un'altra industria ligata, l'industria di l'accessori per u telefuninu, si sviluppa rapidamente.

A dumanda di i cunsumatori per carte di memoria è batterie d'alta capacità, è ancu per l'equipaggiu di smartphone cum'è l'auriculare.In più di l'elevata rata di corrispondenza di l'accessori necessarii per i telefoni cellulari, cum'è batterie, caricatori, cuffie Bluetooth, schede di memoria è lettori di carte, banche di energia mobile, caricatori di vittura è vittura.Bluetoothsò ancu assai populari.Sicondu i dati publicati da a dogana, da ghjennaghju à nuvembre 2020, u valore di l'impurtazione di l'industria di l'accessori per u telefuninu di u mo paese era di 5,088 miliardi di dollari americani, u valore di l'esportazione era di 18,969 miliardi di dollari americani, è u voluminu tutale d'importazione è d'esportazione è u surplus cummerciale. eranu 24,059 miliardi di dollari americani è 13,881 miliardi di dollari americani rispettivamente.

WechatIMG2129À u listessu tempu, a dumanda di imballaggio di l'accessori per u telefuninu hè ancu aumentata rapidamente.L'industria di l'accessori per u telefuninu hè una industria tridimensionale chì integra u disignu, a tecnulugia è u marketing.A scatula di imballaggio deve currisponde à i vantaghji di u pruduttu, è trasmette l'alta qualità di u pruduttu à u cliente per mezu di u mediu di imballaggio.

L'imprese di l'accessorii per u telefuninu cuncepiscenu l'imballaggio di l'accessori per u telefuninu secondu a pusizione di i prudutti.

手机壳

Riassumemu e caratteristiche di u telefuninu è u telefuninuaccessori per u telefuninubox:

1. U culore principale di a scatula di imballaggio hè cuncepitu secondu a pupulazione di u cliente di l'accessori di u telefuninu.Per esempiu, l'imballu per l'imprese di l'affari sò generalmente neri o cool.Cù bronzing è altri prucessi per mette in risaltu u sensu di lussu.A ghjente più ghjovana hè generalmente cuncepita cù culori ricchi o culori vibranti, cum'è carta laser.

2. Ci sò parechji tipi d'accessori per u telefuninu, è i prudutti d'alta qualità generalmente utilizanu carta di cartone grisgiu grossu per migliurà a struttura di l'imballu generale.A causa di l'impurtanza di a prutezzione di l'ambiente in l'ambiente attuale, l'usu di materiali di imballaggio plasticu in l'imballaggio generale di u produttu hè menu è menu, è u materiale utilizatu per riparà u cable di dati ùn usa più u rivestimentu plasticu cumuni in u passatu, ma usa. fodera di cartone;U cumpunente principalu di l'imballu d'accessori hè cambiatu da film plasticu à film di carta;Ci hè ancu un segellu attaccatu à a scatula di carica, è u supportu internu di l'auriculare hè allineatu cù cartone.

3. L'imballu di tutti i telefuni mobili è l'accessori piglianu a strada di l'imballaggi ligeri, è u pesu di a maiò parte di i scatuli di culore di u telefuninu hè circa 20% più liggeru di a generazione precedente.Basatu nantu à a pruduzzione tutale è a vendita di telefuni mobili è accessori, stu cambiamentu di prutezzione di l'ambiente pò riduce assai emissioni di diossidu di carbonu è a contaminazione plastica ogni annu.


Tempu di Postu: Apr-21-2022