Perchè sceglie a tecnulugia di stampa UV per persunalizà scatuli rigidi

Perchè sceglie a tecnulugia di stampa UV per persunalizà scatuli rigidi

Quandu l'imaghjini è u testu nantu à a superficia di u pacchettu sò UV coated, piglianu l'aspettu di un ghjuvellu è diventanu più prominenti è luxu.Ùn hè micca solu questuscatuli rigidi persunalizatipare più attrattiva, ma ancu attrae l'attenzione di e persone chì facenu shopping.

Rivestimentu UV in scatuli rigidi

A stampa cù tinta UV, cunnisciuta ancu cum'è tinta offset UV, permette a produzzione di imballaggi di carta UV-coated.Stu metudu di stampa impiega u listessu principiu di funziunamentu cum'è a stampa offset.

A tecnulugia di stampa per u rivestimentu UV hè un passu avanti da a stampa offset tradiziunale in termini di cumplessità è livellu di dettagliu.Perchè hè necessariu di avè un sistema di secca di tinta UV, cum'è un sistema di lampa UV, è ancu altri prucessi, cum'è fiamme, plasma, è trattamentu di nitro UV per fà chì l'inchiostro UV aderisce à a superficia di carta metalizzata.

E persone generalmente utilizanu stampa UV per creà ombre, lumpy, sandblasting, o braille nantu à a superficia di l'imballu di u produttu per creà dettagli nantu à l'imaghjini selezziunati.Altre tecniche chì ponu esse aduprate include braille.Quandu i dettagli sò UV-coated, darà à i prudutti intensi sentimenti artistici è ancu sfumature uniche è strane.In particulare in quantu à i prudutti utilizati per imballaggi cum'è scatuli di carta.

I metudi di rivestimentu UV chì formanu e scatuli rigidi

Stampa in UV pienu, stampa in UV parziale, è stampa in UV usendu tinta formulata apposta per l'esposizione UV sò e trè applicazioni più cumuni di u revestimentu UV.

L'imprese selezziunate sia un tipu di revestimentu UV tutale o parziale per i so prudutti basatu annantu à l'usu previstu di u pruduttu.Cù a tecnica di u revestimentu UV parziale, cuncentratemu solu nantu à e texture di e cose cum'è loghi è imagine.Quandu stampate cù UV parziale, simu capaci di cumminà a tecnica di stampa di logu cù u prucessu di stampa per pruduce un puntu unicu per scatuli rigidi.

In cuntrastu, quandu si usa a tecnulugia chì permette un revestimentu UV cumpletu, l'imprese duveranu avè a stampa UV applicata à tutta a superficia di a scatula di carta.Per via di questu, ci sarà un aumentu significativu di u costu di stampa per via di u costu più altu di l'inchiostra UV cumparatu à u costu di l'inchiostru offset convenzionale.

In u risultatu, u metudu di stampa UV hè tipicamente utilizatu per a maiò parte di i high-endscatuli rigidi di lussu, cumpresi ma micca limitati à scatuli cosmetichi, scatuli di ghjuvelli è imballaggi di rigalu.

Migliora a marca cù a tecnulugia di stampa UV

Per via di a so attrazione, di una qualità unica è di un altu livellu di sofisticazione, u metudu di stampa UV hè utilizatu da un gran numaru di imprese per a produzzione di a so propria marca.scatula rigida stampatapublicazioni.In u risultatu, l'usu di sta tecnulugia di stampa hè diventata sempre più populari in u mercatu competitivu chì esiste in l'industria di stampa.

 


Tempu di Postu: Set-06-2022