L'effettu di un bonu imballaggio nantu à a marca

L'effettu di un bonu imballaggio nantu à a marca

Packaging hè u traspurtadore visuale di a marca, è u pruduttu pò ancu esse usatu per prumove a marca.

Ogni cunnessione trà u cliente è u pruduttu chì a marca pò prumove.Se u cliente chì vede u pruduttu nantu à u scaffale cumprà u pruduttu, quandu u cliente apre u pacchettu, usa u pruduttu, è cuntinueghja à aduprà u pruduttu, l'imballu hè u più frequente trà a marca è u cliente Puntu di cuntattu.

Senza l'intruduzioni o dimustrazione di u pruduttu da u venditore, u cunsumadore solu deve capisce è cumprà u pruduttu per mezu di a "visualizazione" di l'imaghjini è u testu nantu à u pacchettu.

L'imballaggio hè l'incarnazione di a qualità di marca.

A qualità di u disignu di l'imballaggio influenza direttamente i giudizi di i cunsumatori nantu à a qualità di u produttu.À u listessu tempu, affetta a marca.Credu chì u valore di a marca currisponde à a qualità di u pruduttu.
Packaging hè u canali di cumunicazione di a marca.

L'imballaggio di u produttu chì cuntene assai infurmazione di marca postu nantu à u supermercatu hè un annunziu tranquillu.Cù a popularità di e marche, l'eccellenti capacità di ricunniscenza visuale è l'eccellente cuncepimentu di imballaggio nantu à l'imballaggi sò attrattivi.A valutazione sensoriale alta pò aiutà i prudutti di a cumpagnia si alluntanassi da parechje marche cuncurrenti, per chì i cunsumatori ponu attente è cumprà.

I seguenti aspetti chì un bonu imballaggio pò purtà à e persone:

①Capaci à rializà u valore di a merceria è u valore d'usu, è megliu aumentà u valore di a merceria

②Un bonu imballaggio pò prutege e merchenzie da fatturi naturali cum'è u sole, u ventu, a pioggia è a contaminazione di polvera.Impedisce e perdite causate da a volatilizazione di u produttu, a fuga, a contaminazione, a collisione, l'estrusione, a perdita è u furtu.

③Pudete purtà comodità à u almacenamentu di u ligame di circulazione, u trasportu, a spedizione è a vendita, cum'è a carica è a scaricamentu, l'inventariu, a paletizazione, a spedizione, a ricezione, u trasbordu, u conte di vendita, etc.;

④Un bonu imballaggio pò abbellisce i prudutti, attrae i clienti è facilità a promozione di vendita.


Tempu di Postu: Apr-03-2021