Parechji punti anu da esse nutati in u disignu di l'imballaggio

Parechji punti anu da esse nutati in u disignu di l'imballaggio

1. Disegnu di layout di imballaggio

L'imballaggio hè diventatu una parte inseparabile di a produzzione muderna di merchenzie, è ancu un'arma cumpetitiva.Un disignu eccellente di imballaggio ùn pò micca solu prutegge e merchenzie, ma ancu attirà l'attenzione di i cunsumatori, aumentendu a cumpetitività di e materie prime.U disignu di l'apparenza di l'imballaggio hè una parte integrante di u disignu di u layout, è u disignu di l'imballu hè custituitu da trè elementi: testu, grafica è culore.

2. A funzione di imballaggio

L'imballaggio hè in ogni locu, è forma un sanu orgànicu cù a mercaderia.U rolu di imballaggio ùn hè micca trivial;serve micca solu cum'è prutezzione, ma ancu cum'è comodità, vendita è promozione di l'imaghjini corporativi.

* Funzione di difesa

A prutezzione hè a funzione più fundamentali è impurtante di l'imballu.L'imballaggio ùn deve micca solu prutegge u pruduttu da danni fisichi, ma ancu da danni chimichi è altri.Inoltre, per prevene i danni da l'esterno in.

imballaggio oleo

   U disignu di imballaggio di a marca OLEO prutege bè u tank in a scatula

* Funzione di cunvenzione

A funzione di comodità si riferisce à quantu hè faciule di trasportà, trasportu, almacenà è aduprà l'imballu.Un disignu di imballaggio eccellente deve esse orientatu à e persone è cuncepitu da a perspettiva di l'utilizatori, chì ùn pò micca solu fà chì i cunsumatori sentenu cura umanistica, ma ancu aumentà a favore di i cunsumatori di i prudutti.

candela

   Stu disignu hè assai bonu per aiutà i clienti à piglià u pruduttu

* A funzione di vendita

L'imballaggio hè un strumentu forte per a cumpetizione di u mercatu in a cumpetizione di u mercatu sempre più feroce d'oghje.Un eccellente disignu di imballaggio pò catturà l'attenzione di i cunsumatori, aumentendu a competitività di u mercatu.I pruduttori, per esempiu, utilizanu sempre "nuvellu imballaggio, novu listinu" per attruverà i clienti, chì hè a prestazione più cumuna di migliurà a cumpetitività attraversu l'imballaggio.

* Migliurà l'immagine corporativa

L'imballaggio hè avà inclusu in una di e strategie 4P di a cumpagnia (Posizione, Pruduttu, Pacchettu, Prezzu), dimustrendu l'impurtanza di l'imballu per rinfurzà l'imaghjini corporativi.U disignu di l'imballaggio hè un mezzu impurtante per stabilisce l'affinità trà i prudutti è i cunsumatori;dunque, un eccellente disignu di imballaggio pò migliurà l'imaghjini di l'impresa in a mente di i cunsumatori mentre prumove i prudutti.

3. U seguente hè u testu di imballaggio

L'impurtanza di u testu in u disignu di layout va senza dì;l'arrangementu di u testu deve esse coordinatu è unificatu cù u stilu generale di l'imballu.U nome di a marca, u testu di descrizzione è u testu di publicità sò tutti inclusi in u testu di l'imballaggio.

*Nome di a marca

L'imballaggio hè ancu una parte impurtante di a publicità corporativa, è enfatizà u nome di a marca hè una manera di publicità a cumpagnia.U nome di a marca hè generalmente postu in u centru visuale di u pacchettu è hè assai attraente è prominente.Inoltre, u nome di a marca avarà un forte effettu decorativu è ancu un forte impattu visuale.

nibbo chocolate

   U disignu di a scatula di imballaggio di cioccolatu NIBBO mette u nome di a marca in u locu più attraente di a scatula,

chì aumenta a memoria di u cliente assai bè

* Testu di descrizzione

U testu di descrizzione tipicamente cuntene un gran numaru di parolle, è a so cumpusizioni deve esse chjara è faciule di leghje per chì i cunsumatori si sentenu cunfidenti.Istruzzioni sò spessu stampati nantu à u centru non visuale di u pacchettu, cum'è u latu o u spinu.

* Terminu di publicità

A publicità hè una forma impurtante di relazioni pubbliche.Includite e parolle di publicità nantu à l'imballu pò aiutà à prumove u cuntenutu è e caratteristiche di u pruduttu.E parolle di publicità nantu à l'imballu generale sò eccezziunali, flessibili è diverse, è ponu fà chì a ghjente si senti bè è felice dopu a lettura, generà interessu in u pruduttu è ghjunghje à u scopu di compra.

4. Capacità di disignu Packaging

Nantu à u scaffale, l'imballu agisce cum'è un venditore silenziu.Nta l'ultimi anni, a cumpetizione di u mercatu hè stata feroce, è più persone cercanu di fà serve una funzione di vendita.Cumu pò esse migliurà a funzione di vendita di l'imballu?Hè pussibule di rializà questu cuncentrazione nantu à i trè punti elencati quì sottu.

arielleshoshana

   U disignu di l'imballaggio di u perfume di Arielleshoshana hè maravigliosu, cumminendu culori, tipografia, stili, etc.

ingeniosamente per furmà un imballaggio di marca assai brillanti

* Per spiccà in un ambiente di visualizazione, u culore, u mudellu, a forma è altri aspetti di l'imballu deve esse distinti da altri prudutti simili.

* U stilu di imballaggio di u produttu hè determinatu da u posizionamentu di u pruduttu, è u stilu di imballaggio deve cunfurmà à l'estetica di i gruppi di cunsumatori.

* Un valore supplementu pò esse aghjuntu à u disignu di imballaggio basatu annantu à u canale è a differenza di prezzu.Borse d'alta qualità, per esempiu, ponu esse usate per aumentà a rata di usu ripetutu.


Tempu di Postu: Nov-16-2022