Precauzioni è disadvantages relative à l'usu di scatuli ondulati

Precauzioni è disadvantages relative à l'usu di scatuli ondulati

Cù u rapidu sviluppu di a vita muderna, a dumanda di a ghjente di materiale hè sempre più alta.L'imprese ottimisanu i so prudutti in una varietà di modi diffirenti.Frà elli, assai cumpagnie travaglianu duramente da a scatula di imballaggio di u pruduttu per ottimisà i so prudutti da l'imballu.A maiò parte di e scatuli di imballaggio utilizati da l'imprese sò fatti di carta ondulata.

白墨瓦楞2

In seguitu, spiegà qualchi precautions per l'usu di carta ondulata

1. U funziunamentu a prova di umidità di scatuli ondulati hè relativamente poviru, è l'aria umida o i ghjorni di pioggia à longu andà ponu fà scatuli ondulati morbidi.A qualità di carta si deteriora.S'ellu hè trasportatu in i ghjorni piovosi, hè faciule per dannà u cartone è dannu i prudutti imballati in l'internu.Hè megliu di mette nantu à u 2u pianu o sopra à u cartone di carta quandu si guarda in u magazzinu, chì pò durà più.

2. I scatuli ondulati anu un altu requisitu ambientale.A scatula hè spessu marcata cù parolle cum'è u timore di l'acqua, l'umidità, l'umidità è u sole.Queste cose deve esse nutate.

WechatIMG96

3. High esigenze di i metudi di trasportu.Ùn hè cunsigliatu di sceglie un camion open-top per u trasportu di scatuli ondulati.Se u clima cambia, hè faciule fà danni à a carta.In particulare, e tempeste di piovi improvvisate pruvucanu u veiculu tutale per esse scrapped.Quandu u trasportu, pruvate à sceglie un furgone.È i travagliadori chì portanu e merchenzie ùn anu da pruvà micca di dannà u cartone, è u bordu di a carta ondulata hè faciule per sbattà durante u trasportu.

4. L'effettu di stampa hà ancu certi difetti.A carta ondulata deve aduprà carta di fossa per mantene a durezza è u grossu di u materiale di cartone.A carta di fossa hè corrugata, è a carta di a faccia di cartone ondulatu hè aderita à a cima di a carta di fossa.A forma farà chì a carta di superficia formi una piccula zona di irregolarità, cusì a superficia irregolare ùn hè micca adattata per un effettu di stampa troppu fine.Per esempiu, codici à barre, certi scatuli ondulati ùn ponu micca stampati quandu sò stampati.

5. Alti requisiti per i metudi di almacenamentu è i magazzini.L'almacenamiento di magazzini ondulati deve esse u più bassu pussibule per mantene e scatuli ondulati secchi.Altrimenti, a scatula corrugata diventerà facilmente dolce, chì affetterà l'usu dopu.

6. Diversi gradi di durabilità.In cunsiderà l'usu à longu andà, una scatula di plastica di calcium pò esse usata per dui à trè anni, è u cartone deve esse ricuperatu dopu à unu o dui usi.Sè vo aduprate una scatula calcium-plastica, duvete cumprà ogni dui anni.U prezzu di una scatula di calciu-plastica hè di circa trè volte quellu di un cartone.À longu andà, u costu di una scatula calcium-plastica hè bassu, è una scatula calcium-plastica pò salvà una decina di cartoni.In ogni casu, a listessa scatula di plastica di calciu contaminarà assai l'ambiente dopu esse scartata.


Tempu di Postu: May-08-2022