Cumu fà una scatula di imballaggio persunalizata di u produttu

Cumu fà una scatula di imballaggio persunalizata di u produttu

rende_4474
rende_4380
橙蓝纸卡盒

Chì sò esattamente chjamati scatuli di imballaggi persunalizati?
Quelli ghjorni sò longu andati quandu u trasportu di un articulu à un cunsumadore ùn necessitava nunda di più chè truvà a scatula di cartone pianu più prezzu dispunibule.I clienti in u mercatu d'oghje sò attirati da l'esternu di una scatula prima ch'elli l'aprenu.In questu casu, a manera in quale u pacchettu palesarà assai di a vostra attività.Perchè ùn vulete micca creà una bona prima impressione, in particulare nantu à quelli chì compranu una casa per a prima volta?Eccu induve i scatuli specializati sò utili !
In una parolla,scatuli di imballaggio persunalizatisò custruiti in una manera chì hè adattatu specificamente à i bisogni di l'urganizazione.Creanu lealtà di marca impressendu i cunsumatori cù visuale incredibile, assicurendu a sicurità di i prudutti, cumplementendu i metudi di publicità è assicurendu a qualità di u produttu.
Quandu u cliente cumanda una scatula apposta, anu l'opzione di specificà a forma, a dimensione, u materiale, u culore è e preferenze stilistiche di a scatula.I bisogni di persunalizazione seranu, in a maiò parte di i casi, stabiliti da u pruduttu
Andemu ancu più in u tema di e scatuli persunalizati è tuttu ciò chì anu da offre per amparà più nantu à elli.

Cumu sò fatti i scatuli individuali?
I seguenti dui materiali sò l'scelti più cumuni per stu tipu di imballaggio, peròscatuli di prudutti persunalizatipò esse fattu da una varietà di materiali:

Lavagna bianca fatta di fibre vergini hè chjamata cartone SBS, chì significa sulfatu solidu bleached.Avete l'opzione di cumprà un rivestitu o uncoated.Hè ancu tipicamente pianu è ligeru, facendu un materiale excelente per a stampa.Ùn hè micca difficiule di cutà, plegà, emboss, o stampà cù foil cale.Stu materiale hè adattatu per l'utilizazione in l'imballa di i prudutti medicinali, i prudutti di vendita, è parechji altri tipi di imballaggi high-end.scatula di produttu di carta bianca, pudete cuntattà SIUMAI!

212 (12)
瓦楞分类

A custruzzione di cartone ondulatu hè custituitu da laminazione di cartone cù carta fluted in u centru.A carta fluted crea un effettu cushioning in a scatula, chì aiuta à priservà u pruduttu primariu.Sicondu quantu dilicatu hè u vostru articulu, avete l'opzione di selezziunà trà una struttura à parete unica o doppia parete per l'imballu. Questa hè una grande scelta perscatuli di spedizione ondulatièscatuli di posta persunalizati

Avà chì sapete quali materiali sò usati per fà scatuli di imballaggio persunalizati, andemu in u prucessu di fabricazione.

Disegnu è Grafica

Prima di pudè principià u prucessu di pruduce u vostruscatuli stampati persunalizati, avemu bisognu chì prima dà u disignu per elli.Dopu tuttu, site cunuscenza di l'infurmazioni chì vulete furnisce à i vostri clienti o di l'aspetti di a vostra attività chì l'attranu. ch'elli necessitanu.I diseggiani favurizanu l'usu di caratteri più grossi o più audaci per una stampa leggibile.Durante u prucessu di stampa, questu aiuta à guarantiscia chì i picculi elementi, cum'è i caratteri serif, chì anu un aspettu abbastanza debule, ùn sò micca persi. Pudemu offre à i nostri clienti duie opzioni:

01Basatu nantu à a premessa chì simu una fabbrica, ùn simu micca particularmente bè in u disignu di u mudellu cumparatu cù u disignu strutturale.Ogni cumpagnia è ogni cliente hà a so propria cultura corporativa è attività di sviluppu core.

Cridemu chì u dipartimentu di cuncepimentu di a cumpagnia cuncepisce megliu opere d'arte chì si adattanu à a cultura di a marca di a cumpagnia è sviluppà idee.

In listessu modu, a cultura è i mudelli populari di ogni paese sò diffirenti di l'altri.

Rispettemu a cultura di ogni paese, sè vo circate un studiu di cuncepimentu graficu eccellente in u vostru paese per cuncepisce, questu pò aiutà à avè un imballaggio chì hè più in linea cù e tendenze di u mercatu lucale.

Cum'è una fabbrica, pudemu furnisce cunsiglii di prucessu pertinenti è guida di fattibilità di produzzione per opere d'arte.

02Se ùn avete micca truvatu un espertu di design d'arti di mudellu assai adattatu per u mumentu.Nisuna relazione, avemu stabilitu un alleatu prufondu cù u studiu di cuncepimentu di Zhejiang Sci-Tech University.

Hè una di l'università chjave cinese fundata in 1897. Ci sò studienti di design super-classe in questu.

Speremu di furnisce i studienti opportunità di impiegu attraversu u so rolu in a sucietà è aiutalli à mustrà e creazioni artistiche più meravigliose è innovative à a sucetà.

Solu bisognu di pagà una certa tarifa di cuncepimentu à u designer, è cumunicà u stilu è l'idee di boni intenzioni, è u pianu di u disignu vi sarà datu in duie simane.

 

Stampa

Di sicuru, ùn importa quale opzione sceglite, prepareremu a vostrascatula di imballaggio di i pruduttiper un'ulteriore produzzione di prestampa.Questi include:

* I fugliali devenu esse stampati fugliali di quattru culori in CMYK (pò include culori spot Pantone)

* Se u disignu hè riccu di culore, hè cunsigliatu di riduce u culore Pantone, chì aiutarà à migliurà a precisione di u culore stampatu.Se ùn aduprate micca parechji culori è l'area di bloccu di culore monocromaticu hè grande, hè cunsigliatu di utilizà culori Pantone.

* Testu neru, per piacè utilizate neru monocromu quandu cuncepisce (C: 0; M: 0; Y: 0; K: 100)

* Verificate se u purgamentu di u documentu stampatu hè currettu, di solitu 3 mm fora di a filetta.

* Sia tutti i testi sò turnati in curve.I fonts scaricati in u software di ogni computer sò diffirenti.Avemu bisognu di cunvertisce u testu in contorni curve prima di mandà i schedari di disignu.

* U mudellu di stampa, u testu deve esse 300DPI o sopra, u furmatu hè CDR, grafica vettoriale AI.Ùn hè cunsigliatu per fà i schedarii di designu in PS, postu chì ci saranu bordi sfocati è sfocati dopu a stampa.

* A stampa di u listessu culore nantu à carta di diversi materiali mostrarà diversi blocchi di culore, avemu bisognu di eseguisce un trattamentu speciale di u schedariu secondu a carta di stampa differente.

* Più passi di trasfurmazioni aumenteranu u costu di u tempu di produzzione, avemu bisognu di fà un pianu di stampa raghjone.

è assai di più

U travagliu di pre-stampa richiede chì i nostri esperti sò attenti è prufessiunali in ogni mumentu.Cerchemu di aiutà vi trasfurmà i vostri desideri di imballaggio in realtà è travagliendu duramente finu à chì site soddisfattatu!

3

Tipu di scatula persunalizata

Questa hè una lista di i diversi tipi di scatuli specializati da quale pudete sceglie secondu a natura di a vostra impresa:

Scatole postali
Un mailer box hè un pezzu di imballaggio di cartone chì pò esse facilmente assemblatu.Hà tabulazioni chì si intreccianu l'una cù l'altru è aletta di polvera chì u mantene inseme senza bisognu di cinta o cola.U cartone ondulatu, spessu di u tipu E flauta (1/16 ") o B (1/8"), hè utilizatu per custruisce scatuli postali.In u risultatu di a scatula chì hà parechji lati piuttostu chè unu, hè intrinsecamente più robusta è resistente à i danni cà altre forme di imballaggio di cartone.
I scatuli postali sò a scelta perfetta per imballà rigali è articuli di vendita.In più di questu, sò una scelta eccezziunale per scatuli di abbonamentu è parechji altri tipi di pacchetti promozionali.

Scatole di spedizione persunalizati (RSC ou carton à fente régulière)
Quessi sò i tipi più tipici di scatuli specializati chì ponu esse urdinati.Una scatula di mailing, cum'è una scatula di mailer, hè spessu fatta di cartone ondulatu, vale à dì o flauta B o flauta C.
Commodities più grande è più pesanti, cum'è l'articuli alimentari, l'elettronica è i tessili, necessitanu l'usu discatuli di spedizione ondulatiper via di a so dimensione è u pesu.
Perchè ponu esse impilati, i scatuli di spedizione sò una scelta excelente per u almacenamentu in magazzini.In ogni casu, per assemblelli, avete bisognu di utilizà a cinta è mette in più travagliu.

Scatole di prudutti persunalizati(Cartoni pieghevoli)
I scatuli di prudutti ponu esse vistuti nantu à i scaffali di a tenda, è venenu in una larga varietà di dimensioni è cunfigurazioni.Prima di esse tagliati, plegati è incollati, sò spessu fabricati da cartuni è stampati cù diverse opere d'arti è disinni.
U pruduttu finali hè mandatu à u cliente in un statu unassembled.Sò obligati di prima mette inseme e scatuli è dopu l'almacenà cù l'articuli chì saranu venduti.I prudutti per l'industria di bellezza, e bevande alcoliche è i prudutti di lussu sò esempi di merchenzie chì sò spessu imballati in cartoni plegabili.
Cartoni pieghevolisò i più ligeri di tutti i diversi tipi di scatuli apposta.In più di questu, sò simplici per imballà, sigillatu è trasportu.

Scatole rigide personalizzate
A scatula di cunfigurazione rigida di dui pezzi hè un tipu speciale di scatula di produttu chì ùn si vede in nudda parte.U pruduttu hè tenutu in u locu da unu di i pezzi, mentri l'altru serve cum'è u capu.Questuscatula rigida pieghevolehè aduprata friquintimenti in l'imballazione di prudutti high-end cum'è smartphones, gioielli, è orologi caru.Hè cunnisciutu per a so forza eccezziunale.Ùn ci hè micca limitu à u numeru di modi in quale una scatula rigida pò esse designata per esse cumplettamente originale à u tonu è u scopu di a vostra marca.

mailbox 1
https://www.siumaipackaging.com/rigid-boxes-products/
https://www.siumaipackaging.com/shipping-boxes/
https://www.siumaipackaging.com/products-boxes/

Vale a pena uttene scatuli di imballaggi persunalizati?
Puderia esse tentatore di andà cù l'scelta di imballaggio chì costa u menu.Tuttavia, ùn hè micca una bona cosa per a sicurità di i vostri beni, particularmente se u materiale ùn hè micca creatu in a dimensione curretta o ùn hà micca u padding appropritatu.Investisce in soluzioni di imballaggio su misura hè un metudu pruvatu è veru chì ùn solu assicura a sicurità di i vostri beni, ma aiuta ancu à salvà spese à longu andà.Più significativamente, una scatula su misura di qualità superiore è ben cuncepita darà à u vostru cliente una sperienza di compra megliu.Questu vi aiuterà à stà in i so pinsamenti è prumove a compra ripetuta, chì hà da risultatu in più vendite per a vostra attività.Dunque, valeva a pena!


Tempu di Postu: 14-Settembre-2022