Cumu sguassate in modu efficiente i scarti di carta dopu a fustellatura?

Cumu sguassate in modu efficiente i scarti di carta dopu a fustellatura?

Parechji clienti dumandaranu cumu sguassate i rifiuti di carta.Un longu tempu fà, avemu usatu rimuzzioni manuali di carta di scarti, è dopu à ufustellataA carta hè stata accatastata bè, hè stata eliminata manualmente.

Cù u rapidu sviluppu di a scienza è a tecnulugia, a nostra fabbrica hà acquistatu successivamente e macchine per a pulizia di a carta.Oghje avemu prima introduttu u stripper portatile per carta ondulata è cartoni di grande dimensione.

U stripper a manu s'assumiglia assai à una motosega a manu.A machina pneumatica di rimozione di rifiuti conduce a catena di denti per circulà à alta velocità attraversu u mutore di l'aria, è usa i denti per caccià u bordu di carta di scarti è caccià.

气动清废机

Pò caccià u bordu di scarti di cartone, corrugated fine è ordinariucarta ondulatain l'industria di stampa.Gamma di carta dispunibile: 150g/-1000g/cartone, carta singola/doppia, carta laminata doppia fossa.Hè aduprata per sguassà i bordi di scarti di i prudutti fustellati, rimpiazzà u travagliu manuale, riduce l'intensità di u travagliu è migliurà l'efficienza di u travagliu.

铰链

Caratteristiche di a macchina:

(1) A macchina di rimozione di rifiuti hè un equipamentu manuale di rimozione di rifiuti assai efficace.Ci vole 3 ore per a rimozione manuale di rifiuti, è a rimozione di i rifiuti di a macchina pò esse cumpletata in 10-30 minuti.L'efficienza di a rimozione di i rifiuti hè aumentata da quasi 10 volte, chì riduce assai u tempu di consegna.

(2) A macchina di rimozione di i rifiuti hà una struttura compatta, è u so pesu hè simile à quellu di una macina elettrica portatile cumuni.Hè assai còmuda d'utilizà è pò esse operatu da l'impiegati maschili è femini dopu una furmazione simplice.

(3) I parti di ligame di u pruduttu ùn sò micca dannighjati quandu i rifiuti sò sguassati, è l'efficienza di a produzzione di u prucessu sussegwente hè migliurata (scatola incollata / imballaggio autumàticu).

(4) A fonte di energia di a macchina per a rimozione di i rifiuti adopta un mutore pneumaticu, chì ùn hà micca u prublema di danni faciuli di spazzole di carbone cum'è macinatori elettrici portatili ordinali, è hà una bona sicurezza è una longa vita di l'equipaggiu.

(5) A catena di denti di a macchina per a rimozione di i rifiuti hè fatta di acciau in lega d'alta resistenza, chì hè stata trattata da trattamentu termale, cù una durezza estremamente alta, una forte resistenza à l'usura, una longa vita di serviziu è un sustitutu faciule.

(6) Reduce i feriti di u travagliu è i movimenti ripetitivi di l'operazione.

清废阿姨


Tempu di Postu: Apr-18-2022