Vantaghji di scatuli ondulati

Vantaghji di scatuli ondulati

I scatuli ondulati sò prudutti di imballaggio largamente usati.Sicondu diversi materiali, ci sò scatuli ondulati, scatuli di cartone unicu, etc., cù diverse specificazioni è mudelli.Ci sò trè strati è cinque strati cumunimenti usati in cartoni, è sette strati sò usati menu spessu.Ogni strata hè divisa in carta di fodera, carta ondulata, carta core è carta di faccia.U culore è u sensu sò diffirenti, è a carta (culore, sensazione) prodotta da diversi fabricatori hè ancu diversa.

WechatIMG95

Quì sottu sò i vantaghji di scatuli ondulati chì avemu riassuntu.

1. Bona prestazione di buffer.A struttura speciale ondulata di u cartone ondulatu assicura a durezza di u cartone ondulatu.60 ~ 70% di u voluminu in a struttura di cartone hè viotu, chì hà una bona prestazione di assorbimentu di scossa.Durante u trasportu, pò prevene efficacemente a collisione di u produttu, è pò evità a collisione è l'impattu di l'articuli imballati.

2. Luce è fermu.U cartone ondulatu hè una struttura cava, chì usa u minimu materiale per furmà una scatula rigida più grande, cusì hè ligera è ferma.Comparatu cù una scatula di legnu di u stessu voluminu, hè solu circa a mità di u pesu di una scatula di lignu.

3. Small size.I scatuli ondulati ponu esse plegati durante u trasportu, chì reduce u voluminu di trasportu è riduce i costi di logistica.Quandu hè in usu, si trasforma in un cartone quandu hè apertu.Questu hè un costu logisticu assai menu cà una scatula di legnu di u stessu voluminu.

4. Suffficient materie prime è low cost.Ci hè parechje materie prime per a produzzione di cartone ondulatu, cum'è legnu d'angle, bambù, paglia di granu, canna è cusì.Per quessa, u costu di pruduzzione hè bassu, solu circa a mità di u listessu voluminu di scatuli di lignu.

5. Hè cunvenutu per a produzzione automatica.Un inseme cumpletu di linee di produzzione automatiche di scatuli ondulati sò stati fabbricati, chì ponu pruduce scatuli ondulati in grande quantità è in modu efficiente.L'usu di scatuli ondulati per imballà e merchenzie hè cunvenutu per l'automatizazione di l'imballu di merceria, chì riduce assai a carica di travagliu di l'imballu, risparmia una certa quantità di costi di travagliu, è hè più convenientu per a produzzione automatizata.Dunque, a linea di assemblea attuale pò pruduce scatuli ondulati in grande quantità.

6. Low costu di u funziunamentu di imballaggio.L'imballaggio di l'articuli in scatuli ondulati hè faciule da realizà l'imballaggio automaticu di l'articuli, chì riduce a carica di travagliu di l'imballaggio è riduce i costi di imballaggio.

7, pò imballà una varietà di articuli.A scatula corrugated stessu hà una larga gamma di articuli di imballaggio, ma s'ellu hè fabricatu in cumminazione cù diversi rivestimenti è materiali resistenti à l'umidità, pò espansione assai u scopu di l'usu, cum'è scatuli ondulati resistenti à l'umidità pò imballà frutti è ligumi;più film plasticu pò esse imballatu facilmente articuli chì assorbe l'umidità;Utilizendu un filmu di film plasticu, un pacchettu sigillatu pò esse furmatu in a scatula per imballà liquidi, articuli semi-fluid, etc.

8. Meno cunsumu di metalli.A maiò parte di e scatuli ondulati ùn utilizanu micca unghie metalliche.I cartoni di grande dimensione utilizanu unghie metalliche, è a cola pò ancu esse usata invece.In cunfrontu cù u prucessu di fabricazione di scatuli di lignu, a quantità di unghie metalliche hè assai ridutta.

9. Bonu rendiment di stampa.In stampa, i scatuli ondulati anu una capacità d'absorzione di tinta excelente, chì hè assai benefica per u disegnu di publicità è reduce u cunsumu di metalli.

10. Recyclable è reused.I scatuli ondulati ponu esse riutilizzati parechje volte, riducendu a contaminazione ambientale.


Tempu di post: May-05-2022