Soap Kraft Paper Box Printing Soap Paper Packaging Custom Design

Sapone Kraft Paper Box Stampa Sapone Paper Packaging Design Custom

Descrizione breve:

A carta Kraft hà i vantaghji di una struttura dura è forte, una bona tenacità, resistenza à l'abrasione, è micca faciule da strappare è rompe.A carta Kraft pò esse riciclata è reutilizata parechje volte, è u prezzu ùn hè micca altu, u costu di stampa hè bassu, ùn hè micca necessariu film, è u costu hè salvatu.A causa di sti boni pruprietà, l'imballaggio di carta kraft hè assai populari.

imballaggio SIUMAIusa tinta UV per stampà carta kraft, chì pò esse stampata prufessiunale cù tinta bianca.L'effettu di stampa hè chjaru è efficace.Perchè l'imballaggio di sapone deve esse a prova di umidità è di oliu, a carta kraft hè assai usata per imballà u sapone.

L'imballaggio di carta kraft hè 100% riciclatu è riutilizatu, chì hè un puntu impurtante chì a carta kraft hè superiore à l'altri materiali di imballaggio.Ancu per questu, a carta kraft serà rapidamente degradata in a terra "trasformata in fangu di primavera per prutege i fiori".A cuntrariu di l'imballaggio di plastica, chì hè difficiule è faciule da degradate, provoca "inquinamentu biancu" è hà un effettu distruttivu nantu à a terra è l'ambiente.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Stile Tutti i materiali è i tipi di scatula ponu esse persunalizati
Taglia Tutte e Taglie Personalizzate Disponibile
MOQ Normalmente 5000 pezzi, per piacè email per quantità specifica
Stampa Culori CMYK, culore spot Pantone
Opzioni incluse Fustellatura, incollatura, perforazione, magnete, nastro, EVA, vassoio di plastica, spugna, finestra PVC/PET/PP, fustellatura, incollatura, perforazione, ecc.
Finitura Laminazione, verniciatura, foglia d'oru / argentu, stampatura a caldo, embossing, debossing, UV / Personalizatu
Citazione In 24 ore dopu à cunfirmà u materiale, a dimensione, a quantità, u cuntenutu stampatu è i dettagli

src=http---l.b2b168.com-2017-04-27-13-20170427133356149724.jpg&refer=http---l.b2b168.com&app=2002&size=f9999,10000&q=a80&n=0&g=0n&fmt=jpeg

Cù a migliione di u standard di vita, a cuscenza di a prutezzione di l'ambiente hè stata prufonda in u core di u populu.Parechji prudutti sò stati imballati cù materiali ecologichi.Di sicuru, a carta kraft hè naturalmente unu di elli!Perchè u marrone di carta kraft stessu pare à dà a ghjente una nostalgia calda, hè abbastanza populari.U funziunamentu di carta kraft di qualità alimentaria hè assai superiore, ùn hà micca solu i vantaghji di a resistenza à l'umidità, l'impermeabilità, l'oliu, a resistenza à a congelazione di a bassa temperatura, è u periodu di assicurazione ritardatu.

 

In cunfrontu cù i materiali di imballaggio, cum'è u plasticu è u vetru, u so costu hè di deci à vinti per centu più bassu sottu u listessu effettu di barriera.A carta kraft di qualità alimentaria hè generalmente fatta di pasta di legnu pura, chì hè assai più forte di l'imballaggio di plastica in quantu à l'igiene è a sicurità, è l'imballa di carta kraft pò esse riciclata è riutilizzata, chì hè megliu cà l'imballaggio di plastica in quantu à a prutezzione di l'ambiente.

src=http---img0.912688.com-A8B8C560BCE2C6D5EF79A1AF9E0B48A2_X192_L2_V1.jpg&refer=http---img0.912688.com&app=2002&size=f9999,10000&q=a80&n=0&g=0n&fmt=jpeg

 

Inoltre, ancu s'è l'imballaggio di carta kraft hè ammucciatu nantu à a terra, serà rapidamente degradatu in a terra.A cuntrariu di l'imballaggio di plastica, chì hè difficiule è faciule da degradate, provoca "inquinamentu biancu" è hà un effettu distruttivu nantu à a terra è l'ambiente.

 

A classificazione di l'imballaggio di carta kraft, da i materiali utilizati in l'imballaggio di carta kraft, l'imballaggio di carta kraft pò esse divisu in carta kraft è cartone di vacche.

 

1. A carta kraft generale per l'imballu hè chjamata cullettivamente imballaggio di carta kraft.U rendiment di l'imballaggi di carta kraft include principalmente: alta resistenza, low cost, bona permeabilità à l'aria è resistenza à l'abrasione.L'imballaggio di carta kraft cumuni include sacchetti di shopping, sacchetti di documenti, etc.

 

2. A carta Kraft cù un nùmeru più altu di grammi hà una superficia liscia, tags di vestiti, scatuli d'archivi, portafogli, etc. À u listessu tempu, hè sustinutu da materie prime naturali, è a carta kraft non tossica hè soprattuttu utilizata per l'imballaggio di l'alimentariu. .

 

3. A materia prima per a fabricazione di cartuni sò basamenti listessi di carta kraft.Chjamemu u cartone di vacca.A diferenza da a carta kraft hè a durezza, u grossu, a rigidità è a facilità di trasfurmazioni.Hè a carta principale utilizata per fà i cartoni.

 

Quandu un pruduttu hè imballatu cù carta kraft, postu chì a carta kraft hè fatta di fibra di legnu, l'imballa fatta cù questu pò esse riciclata cumplettamente è riutilizata parechje volte.Quessi sò ineguagliati da altri materiali di imballaggio.

Quessi ponu esse vistu da a larga applicazione di imballaggi di carta kraft.U novu imballaggio di carta kraft serà sempre più ricunnisciutu è apprezzatu da i diseggiani;

 

A carta Kraft hè una carta di imballaggio dura è resistente à l'acqua cù un culore giallu marronu, è hà una larga gamma di usi.Hè largamente utilizatu in scatuli di carta, cartoni, borsette, scatuli di culore, scatuli di rigalu, scatuli di vinu, sacchetti di documenti, etichette di vestiti è altri campi.Ùn hà micca solu proprietà fisiche forti.

 

In cunfrontu cù a carta ordinaria, hè assai più altu ch'è a carta ordinaria in termini di tenacità, forza di trazione, resistenza à l'esplosione, rigidità è effettu di stampa.Ùn hè solu u culore favuritu da u publicu.Havi ancu un eccellente rendimentu à prova di umidità.Per i cullezzione di tè, a so forte capacità di umidità pò impedisce chì u tè sia umitu è ​​muffa.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi